Hurtig online booking

Book din tid selv. Det er let og det går hurtigt. Så kan du i ro og mag sidde med din egen kalender og vælge den optimale tid. Klik på "Hurtig online booking"

Telefonbook - 93 5555 00

Læg besked på telefonsvarer, så ringer vi tilbage hurtigst muligt. Vi har dog meget travlt i klinikken, så det bliver nogle gange først sidst på dagen. Vil du bestille tid, er det let online.

Gavekort

Vil du give en ven / familiemedlem en helt speciel oplevelse, så bestil et gavekort, f.eks til Wellnessbehandling. Gavekort kan betales med mobilepay 181172.

Åbningstider

Mandag og onsdag 07 - 17 Tirsdag og torsdag 07 - 18 Fredag 07 - 16 Lørdag 09 - 13

Adresse

Gl Næssevej 51  8700 Horsens   Gl Næssevej løber parallel med Strandpromenaden. Vi ligger længst ude i retning mod Stensballe, hvor vejen støder op til Carit Etlarsvej Mail: kliniknova8700@gmail.com

Klinikken har ikke ydernummer

Klinikken opererer IKKE med ydernummer, og du kan derfor ikke, med lægehenvisning, få tilskud via regionen (på dit sygesikringsbevis), hvis du ellers er tilskudsberettiget ud fra nedenstående sygdomme / lidelser:

* Sukkersyge, som har afledt behov for fodbehandling
* Nedgroede tånegle (unguis incarnatus)
* Arvæv som følge af strålebehandling for fodvorter
* Svær leddegigt

Ovenstående kræver altid lægehenvisning, men vi tager, som sagt ikke lægehenvisninger.

Tilhører du ingen af 4 ovennævnte grupper, er der ingen økonomisk forskel for dig om du tager en fodterapeut med eller uden ydernummer.

Er du medlem af Danmark, kan du, alt efter hvad gruppe du hører under, få tilskud hos os. Dog gives der kun tilskud fra Danmark til fodbehandlinger i gruppe 1 og  2. (Gruppe 5 er standard / den billigste

Lige så via andre private tilskud instanser / muligheder.

Er du pensionist, kan du evt. få tilskud via “helbreds-tillægget”. Her kan du få op til 85% betalt, alt efter din status.

Om ydernummer:

Man kan kun få et ydernummer hvis man, som vi er, statsautoriseret fodterapeut. Der er dog kun et vist antal ydernumre på kommune / region. (ca. 1 nummer pr. 10.000 indbyggere).

Kører man ikke med ydernummer, kan patienten (dig) ikke få tilskud fra regionen). Det er dog vigtigt at påpege at man KUN får tilskud, hvis man er henvist med en godkendt sygdom / lidelse. Typisk diabetes. Se under tilskud
Desværre har ydernummer-baserede kliniker dog ofte en meget lang ventetid på behandling.

Mange statsautoriserede fodterapeuter opererer derfor uden ydernummer.

Corona-virus.. Hvad gør vi?